MARKETING I PUBLIC RELATIONS

Cele naszych kursów językowych:

  • zrozumienie kluczowych, angielskich zagadnień marketingu zarówno jako sztuki, jak i nauki
  • zrozumienie jak firmy osiągają swoje cele strategiczne, takie jak: identyfikacja potrzeb klienta, poszukiwanie klienta, personalizowanie oferty, aż w końcu jej sprzedaż poprzez szeroki zakres reklam i akcji promujących firmę i produkt
  • poznanie podstawowej, angielskiej terminologii marketingowej, takiej jak: penetracja rynku, grupa docelowa, zarządzanie marką, pozycjonowanie marki, marketing masowy, marketing niszowy, programy lojalnościowe, demografia, reprezentatywna próba itp.
  • zrozumienie w jaki sposób cyfryzacja na zawsze przyczyniła się do zmiany marketingu, umożliwiając tworzenie wysoce spersonalizowanych „interaktywnych rynków” zrzeszających producentów, dostawców, usługodawców i klientów; działających na nowych, wyrównanych warunkach
  • znalezienie przyczyn rozwoju znanych (a czasem niezbyt znanych) marek, które osiągnęły ogromny sukces na globalnym rynku, w dużej mierze dzięki innowacyjnym strategiom marketingowym oraz technologii (BMW, Calvin Klein i inne)
  • wejrzenie w arkana Public Relations, które można określić jako praca nad wyjaśnieniem prasie i opinii publicznej czym zajmuje się dana firma i jakie ma cele, jednocześnie kreując pozytywny wizerunek jej działań oraz charakteru
  • skupienie się podczas tego kursu językowego także na podstawowej i najtrudniejszej funkcji Public Relations, czyli zarządzanie wizerunkiem firmy zarówno w normalnych, codziennych działaniach jak też podczas ogromnego wyzwania, jakim jest sytuacja kryzysowa
  • poznanie efektywnych działań, dzięki którym firma będzie w stanie załagodzić kryzys, a przede wszystkim jakie działania przedsięwziąć by kryzys w ogóle się nie pojawił