SZKOLENIA DLA DZIAŁÓW OBSŁUGI KLIENTA

Customer Service Course to szeroka gama produktów szkoleniowych adresowanych do pracowników niższego i średniego szczebla, osób reprezentujących firmę w kontaktach z klientem. Ability proponuje zarówno gotowe programy szkoleniowe (np. dla pracowników recepcji, działów rezerwacji, biur obsługi klienta), jak i tworzy programy dla indywidualnych potrzeb Zamawiającego.

Cele szkolenia:

  • Przekazanie uczestnikom kursów wiedzy językowej niezbędnej dla właściwego, profesjonalnego kontaktu z klientami firmy
  • Zapoznanie uczestników z podstawowymi technikami interpersonalnymi
  • Uwrażliwienie na niuanse kulturowe w kontaktach z obcokrajowcami

Przykładowe szkolenia:

English for the Front Desk - Szkolenie dla działów recepcji

to szeroka gama produktów szkoleniowych adresowanych do pracowników niższego i średniego szczebla, osób reprezentujących firmę w kontaktach z klientem. Ability proponuje zarówno gotowe programy szkoleniowe (np. dla pracowników recepcji, działów rezerwacji, biur obsługi klienta), jak i tworzy programy dla indywidualnych potrzeb Zamawiającego.

Zagadnienia objęte programem:

  • Prowadzenie rozmów telefonicznych
  • Przyjmowanie gości firmy
  • Instrukcje
  • Zapytania
  • Zażalenia
  • Płatności/waluty


Telephoning in English - Prowadzenie rozmów telefonicznych

Szkolenie dla osób nie znających wcale lub znających język angielski jedynie w stopniu podstawowym. Pozwala na harmonijne połączenie nauki podstaw języka ogólnego ze zdobywaniem praktycznej, niezbędnej w pracy, wiedzy językowej.

Zagadnienia:

  • Zawody i stanowiska pracy
  • Przyjmowanie wiadomości
  • Połączenia oczekujące
  • Elementy rozmowy telefonicznej
  • Różne akcenty w języku angielskim
  • Płatności/waluty


Selling the Invisible - Prezentacja oferty firmy

Specjalistyczne szkolenie językowe dla „ludzi z branży”. Łączy elementy General English, specjalistycznej wiedzy z przedmiotu działania firmy oraz marketingu. Pozwala pracownikom przygotować się do samodzielnego opracowania i prezentacji oferty Swojej firmy w języku angielskim, udziału w targach, negocjacjach. Niezbędne narzędzie pracy dla każdego profesjonalisty.

Zagadnienia:

  • Oferta firmy – opracowanie, analiza
  • Prezentacje
  • Elementy negocjacji
  • Kontrakty z kontrahentami
  • Inne usługi
  • Udział w targach
  • Techniki interpersonalne