SZKOLENIA DLA DZIAŁÓW OBSŁUGI KLIENTA
Customer Service Course to szeroka gama produktów szkoleniowych adresowanych do pracowników niższego i średniego szczebla, osób reprezentujących firmę w kontaktach z klientem. Ability proponuje zarówno gotowe programy szkoleniowe (np. dla pracowników recepcji, działów rezerwacji, biur obsługi klienta), jak i tworzy programy dla indywidualnych potrzeb Zamawiającego.
Cele szkolenia:
- Przekazanie uczestnikom kursów wiedzy językowej niezbędnej dla właściwego, profesjonalnego kontaktu z klientami firmy
- Zapoznanie uczestników z podstawowymi technikami interpersonalnymi
- Uwrażliwienie na niuanse kulturowe w kontaktach z obcokrajowcami
Przykładowe szkolenia:
English for the Front Desk – Szkolenie dla działów recepcji to szeroka gama produktów szkoleniowych adresowanych do pracowników niższego i średniego szczebla, osób reprezentujących firmę w kontaktach z klientem. Ability proponuje zarówno gotowe programy szkoleniowe (np. dla pracowników recepcji, działów rezerwacji, biur obsługi klienta), jak i tworzy programy dla indywidualnych potrzeb Zamawiającego. Zagadnienia: Zagadnienia objęte programem:
- Prowadzenie rozmów telefonicznych
- Przyjmowanie gości firmy
- Instrukcje
- Zapytania
- Zażalenia
- Płatności/waluty
Telephoning in English – Prowadzenie rozmów telefonicznych Szkolenie dla osób nie znających wcale lub znających język angielski jedynie w stopniu podstawowym. Pozwala na harmonijne połączenie nauki podstaw języka ogólnego ze zdobywaniem praktycznej, niezbędnej w pracy, wiedzy językowej. Zagadnienia:
- Zawody i stanowiska pracy
- Przyjmowanie wiadomości
- Połączenia oczekujące
- Elementy rozmowy telefonicznej
- Różne akcenty w języku angielskim
- Płatności/waluty
Selling the Invisible – Prezentacja oferty firmy Specjalistyczne szkolenie językowe dla „ludzi z branży”. Łączy elementy General English, specjalistycznej wiedzy z przedmiotu działania firmy oraz marketingu. Pozwala pracownikom przygotować się do samodzielnego opracowania i prezentacji oferty Swojej firmy w języku angielskim, udziału w targach, negocjacjach. Niezbędne narzędzie pracy dla każdego profesjonalisty. Zagadnienia:
- Oferta firmy – opracowanie, analiza
- Prezentacje
- Elementy negocjacji
- Kontrakty z kontrahentami
- Inne usługi
- Udział w targach
- Techniki interpersonalne